ARHIVA
Objavio: smedia.rs 24.01.2012 | 09:12     Smedia preuzela: 24.01.2012 | 09:12

Tibetanske vežbe za podmlađivanje (VIDEO)

0
7837
Tibetanske-vezbe-za-podmladjivanje-VIDEO
Kako vam se dopada novi Smedia sajt?
 
Odličan je
Ne sviđa mi se
Ne sviđa mi se izgled, ali mi se sviđaju tekstovi
Sviđa mi se kako izgleda, ali ne i tekstovi
Nemam stav
Opet razmišljate o godinama i kilaži? Pročitajte kako možete da usporite starenje a u isto vreme i da smršate i da se zategnete.Ovo su, kažu stručnjaci, vežbe za podmlađivanje koje povoljno utiču na zdravlje i dugovečnost. Radi se o pet vežbi koje stimulišu sedam osnovnih energetskih centara, koji su u vezi sa proizvodnjom hormona i regulisanjem rada endokrilnih žlezda. Vežbe normalizuju hormonski status u telu produžavajući mladost i vitalnost. Takođe, poboljšavaju san.

Ukoliko ih budete radili svaki dan, imaćete puno energije, bićete svežiji, a i višak kilograma će se topiti.
***Najnoviji i najluđi fitnes trendovi (VIDEO)

Za rad ovih vežbi nije potrebno više od 15 minuta dnevno i prilično su lagane. Najbolje je da se rade ujutru pre doručka, ali mogu da se rade i uveče , najkasnije do 19 časova.

Prve nedelje ponavljajte svaku vežbu po tri puta, svake sledeće nedelje broj ponavljanja povećavajte za dva, sve dok ne stignete do 21 put. Ne smete da povećavate dalje jer može da bude kontraproduktivno.
***Dijeta za one koji mnogo sede

Jako bitno je da pravilno dišete. Pri podizanju nogu, tela,izvijanju unazad i podizanju zadnjice, udahnite duboko, a pri spuštanju nogu, tela,ispravljanju, izdahnite. Ako vam se posle prve vežbe zavrti u glavi, spojite dlanove ispred sebe u visini grudi i gledajte u vrhove palčeva sve dok vrtoglavica ne nestane.

Važno je da idete postepeno sa povećavanjem broja ponavljanja vežbi bez obzira da li ste mogli odmah da uradite sve. Takođe, ukoliko vam povećanje broja ponavljanja zasmeta pređite na veći broj tek kada osetite da možete da uradite više.


comments powered by Disqus