ARHIVA
Objavio: smedia.rs 25.11.2011 | 10:05     Smedia preuzela: 25.11.2011 | 10:05

Hrana koja zasiti, a ne goji

0
20316
Hrana-koja-zasiti-a-ne-goji
Kako vam se dopada novi Smedia sajt?
 
Odličan je
Ne sviđa mi se
Ne sviđa mi se izgled, ali mi se sviđaju tekstovi
Sviđa mi se kako izgleda, ali ne i tekstovi
Nemam stav
Ako ste u potrazi za hranom koja sagoreva masti, možda biste želeli da imate spisak namirnica koje imaju visoko hranjivu vrednost a u isto vreme mogu da vam pomognu da smanjite unos kalorija koje obično konzumirate.Spremili smo spisak deset najzdravijih prirodnih sagorevača masti koji će vam pomoći da postanete vitki.

OVSENA KAŠA
Prvi izbor svih nutricionista za topljenje masnih naslaga, ako želite da koristite složene ugljene hidrate. Koriste je čak i fitnes profesionalci.

SLATKI KROMPIR (JAM)
Slatki krompir je prirodna hrana koja sadrži veoma malo kalorija i ima veoma visoku hranljivu vrednost. ***Održite težinu uprkos slavama i praznicima

PROIZVODI OD CELOG ZRNA ŽITARICA
Ukoliko su u potpunosti (što znači 100 odsto!) napravljeni od celog zrna žitarica, onda su to proizvodi koje preporučuju svi fitnes stručnjaci. Međutim, pravilo je da se izbegavaju proizvodi od pšenice u određenim kombinacijama.

ZELENO POVRĆE
Povrće sa svojim vlaknastim ugljenim hidratima su najbolja hrana za mršavljenje. Poseduje najbolju hranljivu vrednost i veoma malo kalorija. Posni proteini sa zelenim povrćem može da od vašeg tela stvori mašinu za sagorevanje masti.

SVEŽE VOĆE
Najviše plodova voća imaju malo kalorija i ugljenih hidrata, a veoma su bogati vlaknima, što ih čini veoma dobrom hranom za mršavljenje. Ovi plodovi su puni vitamina koji će vam pomoći da se osećate puni energije i zdravlja celog dana.

OBRANO MLEKO I MLEČNI PROIZVODI
Mleko i mlečni proizvodi sa što manje masti su namirnice veoma bogate u pogledu proteina i ugljenih hidrata, što ih čini veoma pogodnom hranom za redukovanje telesne težine. ***Šta treba da znate ako želite ravan stomak

PILEĆE I ĆUREĆE GRUDI
Uklanjanje kožice je imperativ, a potrudite se da izbegavate prženje kao način pripreme.

BELANCA
Sadrže proteine, ugljene hidrate i nemaju masti, što čini belanca odličnom hranom za mršavljenje. Obavezno izbegavati žumance, a ako baš ne volite belu kajganu, razbijte jedno celo jaje pa dodajte belanca - razliku nećete ni osetiti.

RIBA
Različite vrste ribe su izvor proteina koji sagorevaju masti. Pokušajte da uključite u ishranu morske plodove kao što su škampi, rakovi, jastog, školjke zato što su puni proteina a sadrže veoma malo masti.

SOK OD LIMUNA I MED
Domaći recept koji se koristi u mnogim indijskim domovima: u malo tople vode umeša se sok od limuna i med. Jedna čaša dnevno može povećati brzinu sagorevanja masti i do 20 procenata! ***Zablude zbog kojih odustajemo od dijete
comments powered by Disqus