ARHIVA
Objavio: smedia.rs 30.11.-0001 | 00:00     Smedia preuzela: 11.04.2011 | 13:41

Vežbe za seksi guzu (VIDEO)

0
13480
Vezbe-za-seksi-guzu-VIDEO
Kako vam se dopada novi Smedia sajt?
 
Odličan je
Ne sviđa mi se
Ne sviđa mi se izgled, ali mi se sviđaju tekstovi
Sviđa mi se kako izgleda, ali ne i tekstovi
Nemam stav
Lepa zadnjica je jedan od najprivlačnijih ženskih atributa, tvrde muškarci. Problem je što ova grupa mišića zahteva neprestano držanje u pripravnosti, inačese brzo opuste. Šta da radite ako nemate vremena za drže seanse u fitnes klubu?Predstavljamo vam tri jednostavnevežbe zbog kojih ćete postati ponosna vlasnica odlično oblikovane zadnjice. Neophodno vam je 10-15 minuta tri puta nedeljno, dobro raspoloženje i volja.

Čučanj
Početna pozicija: stanite sa nogama raširenim u širini ramena, grudi napete, ruke ispružene unapred, a ramena povučena unazad.
Vežba: Savijte kolena, gurajući karlicu unazad kao da želite da sednete na stolicu. Telo blago nagnite napred, a leđa neka budu prava. Zatim se vratite u početni položaj. Nemojte spuštati stražnjicu niže od visine kolena. Leđa moraju biti ravna. Čučnite što sporije.

Iskorak
Početna pozicija: Postavite noge u širini ramena, desnu nogu povucite unazad za korak, a ruke podignite u visinu ramena i ispružite.
Vežba: Savijte levu nogu u kolenu, dok desnom nogom ne dodirnete pod. Ruke su na levom kolenu, težina tela se takođe prenosi na levu nogu. Posle 10 iskoraka, promenite nogu. Leđa neka budu prava za vreme cele vežbe. Koleno noge koja je iza bi trebalo gotovo da dodirne pod. Možete koristiti ručne tegove za vežbanje. Dok radite vežbe, ruke sa tegovima su postavljene pored tela.
Vežbe za lepše i veće grudi (VIDEO)
Čuvajte zdravlje vaših zglobova
Šetnja sa psom bolja od teretane

Most
Početni položaj: lezite napod, postavite ruke sa strane tela, a noge neka budu postavljene u širini ramena. Kolena su savijena, a stopala na podu.
Vežba: Podignite karlicu polako sve dok se ne oslanjate na ramenima i stopalima. Zadržite položaj pet sekundi, pa se vratite u početni položaj. Ne opuštajte mišiće stražnjice. Radite vežbu što sporije. Kada izvijete telo pu most, pokušajte da spojite kolena.

Ovaj video predstavlja vežbe koje smo vam predložili, uz još nekoliko koje možete da kombinujete za brže rezultate

comments powered by Disqus