ARHIVA
Objavio: smedia.rs 30.11.-0001 | 00:00     Smedia preuzela: 06.04.2011 | 16:45

Vežbe za lepše i veće grudi (VIDEO)

0
27499
Vezbe-za-lepse-i-vece-grudi-VIDEO
Kako vam se dopada novi Smedia sajt?
 
Odličan je
Ne sviđa mi se
Ne sviđa mi se izgled, ali mi se sviđaju tekstovi
Sviđa mi se kako izgleda, ali ne i tekstovi
Nemam stav
Idealne ženske grudi su one koje zadržavaju oblik, bez obzira na pokrete tela. Predlažemo vam pet vežbi za učvršćivanje i oblikovanje, kao i video koji sadrži tri vežbe za vizuelno povećanje grudi.Najbolji sport za oblikovanje grudi je plivanje, ali ako nemate priliku da često boravite na bazenu, predlažemo vam pet jednostavnih, delotvornih vežbi koje će učvrstiti grudi.. i vizuelno ih povećati.

Guranje zida
Stanite nasuprot zidu udaljeni za dužinu ruke. Naslonite se rukama dlanovima na zid. Gurajte zid što jače možete. Interval guranja neka traje 10 sekundi. Opustite se, otresite ruke. Ponovite 10 puta.

Dodirujte laktove
Uspravite se, savijte blago ruke u laktovima, dok prstima dotičete kukove. Provucite levu ruku iza leđa i pokušajte da dotaknete desni lakat, ali polako, kao da se istežete, bez trzaja. Zadržite položaj 10-15 sekundi, pa ruku vratite u početni položaj. Ponovite osam puta sa svakom rukom.

Guranje dlanova
Spojte dlanove ispred grudi i gurajte jedan o drugi što jače možete. Gurajte tri do pet sekundi, pa opustite. Ponovite vežbu 8 - 10 puta.

Prsni stil
Simulirajte plivanje na suvom: Stanite uza zid, naslonite se leđima, stegnite prsne mišiće i pravite pokrete kao da plivate prsnim stilom. Uradite sto "zamaha", što sporije, a prsni mišići bi trebalo da budu napeti za vreme trajanja vežbe.
Vežbe za gornji deo tela
Za čvrste i lepe grudi
Telo bez celulita za 30 dana

Balansiranje sa knjigom
Najbolji način da završite ovaj set vežbi za vaše poprsje je ona koja će vam pomoći da ispravite držanje. Uzmite debelu knjigu, stavite je na glavu i balansirajte dok hodate po kući nekoliko minuta. Ako ne možete da hodate, možete da stojite - važno je da je ne pridržavate rukama i da se ne oslanjate na zid, stolicu ili krevet. Ova vežba je veoma efektna za opuštanje i pravilno držanje.

Vežbe za veće grudi
Ukoliko želite da vizuelno povećate grudi, ovaj video sadrži tri jednostavne vežbe. Potrebna vam je prostrika, tegovi za ruke i steper ili klupica.

comments powered by Disqus