Životni stil
rss facebook twitter
 
 
29.08.2012 14:09
 
Tekst

Kreatin pomaže u lečenju depresije kod žena

Žene koje pate od teške depresije, i koje uz dnevnu dozu antidepresiva uzimaju i pet grama kreatina, reaguju duplo brže na terapiju i ulaze u remisiju bolesti dva puta više nego žene koje uzimaju samo antidepresive.

Kreatin-pomaze-u-lecenju-depresije-kod-zena

Na lekovito delovanje kreatina ukazuje istraživanje objavljeno u onlajn izdanju Američkog časopisa za psihologiju.

Studija je trajala osam nedelja i uključila je 52 žene godišta između 19 i 65 godina sa teškom depresijom. 25 žena uzimalo je antidepresive i kreatin dok je njih 27 uzimalo antidepresive i placebo.

***Revolucionarno otkriće: Mršaviji stomak uz više vitamina D

Žene koje su uz lek uzimale kreatin imale su značajno poboljšanje simptoma bolesti posle dve i četiri nedelje (32 i 68%) u odnosu na placebo grupu (3,7 i 29%).

Posle osam nedelja, polovina žena iz grupe koja je uz antidepresive uzimala i kreatin nije pokazivala nikakve simptome depresije u odnosu na njih četvrtinu iz placebo grupe. Neželjeni efkti kreatina nisu uočeni.

Kreatin je prirodna supstanca koju proizvodi naše telo da bi se mišići snabdeli energijom. Najviše ga ima u crvenom mesu i ribi, a sportisti često koriste njegove suplemente.

***Siti i vitki: Pet masnih namirnica od kojih se mršavi

(magazin)



email print  

Izvor: Smedia, Foto: Gilliver/Thinkstock


FACEBOOK KOMENTARI

Komentari (0)

Dodaj komentar
Vaše komentar(*)
Vaše ime(*)
Vaš email
Kod sa slike:
Pošalji
Nema komentara
NAJNOVIJE VESTI

Odaberite kupaći kostim prema svojoj građi

18.06.2013 08:26

Kako bi se na plaži osećale i izgledale što bolje, pogledajte male savete i odaberite kupaći kostim koji će sakriti vaše mane, a istaknuti kvalitete...

Ovo nikada niste videli: Mladić jahao kita ajkulu, jednu od najvećih riba na svetu (VIDEO)

17.06.2013 09:06-15:46

Jahao je kit ajkulu oko 20 sekundi, nakon čega se vratio u čamac...

6 znakova koji govore da vas ona vara

17.06.2013 09:32-15:39

Ponekad sumnja i nepoverenje mogu uništiti vezu muškarca i žene, ali, ukoliko je stvar zaista ozbiljna pa je sumnju nemoguće ignorisati, postoji šest znakova po kojima je moguće zaključiti da li se radi o prevari ili ne...

Rešite se modrica uz pomoć voća i povrća, jednostavno!

17.06.2013 15:25

Leto nam je stiglo u grad, a s njim i sve manje odeće na nama. Ako si i ti jedna od onih koja vodi borbu s modricama po telu, evo nekoliko saveta kako ih se jednostavno i efikasno rešiti...

Najbolje vežbe za trbušne mišiće! (VIDEO)

17.06.2013 14:29

Opušteni stomak je ono što svakako ne želimo imati ovo leto na plaži, zato vam donosimo sjajne vežbe koje će vam pomoći...

MIS GLUPOSTI 2013: Lupetanje američke lepotice postalo hit na internetu (VIDEO)

17.06.2013 14:03

Mis Jute privukla najviše pažnje publike zahvaljujući nemuštom odgovoru koji je postao senzacija na internetu. Pogledajte... Svi u prostoriji postali su gluplji nakon njenog odgovora...

5 načina kako da poboljšate pamćenje

17.06.2013 13:46

Često zaboravljate stvari i to vas nervira. Koncentracija zna da vam bude na nuli u mnogim ključnim trenucima. Pročitajte nekoliko predloga kako da povećate vašu memoriju...

Šta još možete uraditi sa četkicom za zube?

17.06.2013 13:20

Četkica za zube može se koristiti i za češljanje kose, razdvajanje trepavica, piling za usne, uklanjanje mrlja od proizvoda za samopotamnjivanje

Da li ste znali: Datum izricanja sudbonosnog "da" može odrediti tok vašeg braka?

17.06.2013 13:06

Datum izricanja sudbonosnog "da" nije zanemariv i može odrediti tok bračnog života i uticati na budućnost bračnog para, tvrde numerolozi.

Kako sprečiti glavobolju

17.06.2013 12:34

Saznajte šta je potrebno da uradite kako biste sprečili glavobolje i kada je potrebno potražiti stručnu pomoć.

Promeni znak:
img
Saradnici će vas opterećivati svojim problemima, a na vama je da napravite ...

Pogledaj ceo horoskop
Pratite nas na Twitter-u!