ARHIVA
Objavio: smedia.rs 12.06.2012 | 19:19     Smedia preuzela: 12.06.2012 | 19:19

Kako imati totalno seksi guzu

0
5212
Kako-imati-totalno-seksi-guzu
Kako vam se dopada novi Smedia sajt?
 
Odličan je
Ne sviđa mi se
Ne sviđa mi se izgled, ali mi se sviđaju tekstovi
Sviđa mi se kako izgleda, ali ne i tekstovi
Nemam stav
Koliko ste se puta nesigurno pitali izgleda li vam zadnjica veliko u nekoj odeći? Nadajte se da izgleda, jer se raskošna, obla i velika stražnjica vraća na velika vrata.Fantastična vest: bacite celer koji grickate i otkažite časove pilatesa. Nakon naslova kojima je dominirala savršeno oblikovana mala zadnjica Pipe Midlton, Daily Mail piše da takve guze izlaze iz mode.

Na velika vrata se vraćaju velike zadnjicae. Pre deset godina Dženifer Lopez je bila jedna od retkih zvezda koja je ponosno uživala u svojoj raskošnoj pozadini (navodno ju je i osigurala na 27 miliona dolara), ali sada crvenim tepihom dominiraju zvezde jačih zadnjica, poput Rijane, zvezde rijalitija Kim Kardašian, glumice Kristine Hendriks i Keli Bruk.

***Poboljšajte zdravstveno stanje uz pomoć seksa

Ove sezone nosi se bez srama raskošna, velika zadnjica. Osim toga, velika pozadina nosi i zdravstvenu korist. Nedavna je studija naučnika s Oksforda pokazala da masnoće koje se talože na stražnjici umesto na stomaku smanjuju nivo "lošeg" LDL holesterola i povećavaju nivo "dobrog" HDL holesterola koji sprečava stvrdnuće arterija. Masnoće oko guze deluju kao tampon protiv drugih opasnih masti.

Nije jasno da li će modni dizajneri koji mrze sve vrste ženskih oblina prigrliti ovaj trend, ali ako pitate svog muškarca da li vam je zadnjica velika u nekoj odeći, on će s veseljem odgovoriti: "Da, draga!" Ako želite savršenu pozadinu, evo nekih saveta kako to da postignete:

DIJETA ZA SEKSI GUZU

Nutricionisti savetuju da su za oble konture ključani proteini koji su bitni za rast mišića, pa tako i onih na guzi. Savetuju da proteine uzimate u svakom obroku.

Dobri izvori su piletina, riba, crveno meso u umerenim količinama, jaja, orasi, semenke, sočivo i pasulj. Ako naporno vežbate, možete proteine uzimati i u napicima. Uži struk i tanji stomak takođe znače da će stražnjica izgledati veća.

Izbacite zato šećer i žitarice da biste stanjili stomak. Opuštanje i kvalitetan san smanjiće nivo kortizola, hormona stresa koji potstiče nakupljanje masnoća na struku.

***Šest grešaka koje pravimo dok smo na dijeti

DONJI VEŠ KOJI PODIŽE

Ako želite okruglu zadnjicu, možete malo i varati. Sve su popularniji trend postavljene gaćice s prišivenim implantatima od silikona ili pene.

VEŽBANJE

Možete podići i tonus svoje raskošne pozadine. Njujorčanke luduju za časovima fitnesa pod nazivom "brazilsko podizanje guze". Evo saveta za čvrstu zadnjicu i mišiće koji su od vitalnog značaja za zdravlje i snagu celog tela, posebno leđa.

Legnite na bokove, a kolena postavite pod pravim uglom prema vašem telu. Zategnite mišiće zadnjice, a zatim otvorite bedro poput školjke. Zatezanje treba da osetite u stražnjici, a ne nozi.

Zatim se spustite se na sve četiri, a težinu ravnomerno rasporedite na ruke i kolena. Podignite jednu nogu u ravni s leđima a zatim ispišite celu abecedu nogom. Ponovite s drugom nogom. Ove vežbe će učvrstiti mišiće i podići guzu.

(tportal)
comments powered by Disqus