ARHIVA
Objavio: smedia.rs 03.04.2012 | 19:24     Smedia preuzela: 03.04.2012 | 19:24

Najbolja brza dijeta za skidanje sala sa stomaka

0
42932
Najbolja-brza-dijeta-za-skidanje-sala-sa-stomaka
Kako vam se dopada novi Smedia sajt?
 
Odličan je
Ne sviđa mi se
Ne sviđa mi se izgled, ali mi se sviđaju tekstovi
Sviđa mi se kako izgleda, ali ne i tekstovi
Nemam stav
Probajte brzu dijetu za skidanje sala sa stomaka pre bikini sezone.Činjenica je da nije moguće da izgubite višak sala sa stomaka, bez smanjenja procenta ukupne telesne masti.Opsežna istraživanja su pokazala da ono što je najbolje za brzo skidanje sala sa stomaka je kombinacija uravnotežene ishrane,i specifičnih vežbi.

Naravno sve ovo zavisi od toga koliko sala imate na stomaku.Mnoge devojke žele da skinu salo sa stomaka koje gotovo i nepostoji ,dok drugi ljudi a naročito muškarci imaju ozbiljan problem sa velikim stomakom. ***Najčešće greške prilikom držnja dijete

Najbolja brza dijeta za skidanje sala sa stomaka je nezamisliva bez telesnih vežbi,pri tom morate svakodnevno raditi vežbe za trbušne mišiće plus vežbe za kompletno mršavljenje.Mnogi muškarci imaju samo salo na stomaku ali bez vežbi za celo telo samo salo na stomaku se neće skinuti.

Nikada ne večerajte bar tri sata pred odlazak u krevet.
Ne jedite slatkiše i grickalice.
Ne pijte pivo,gazirana pića i zašećerene voćne sokove.
Ne jedite beli hleb.
Skidanje sala sa stomaka ne može biti baš brzo ali ako redovno vežbate i hranite se pravilno možete imati odlične rezultate.

Najbolja brza dijeta za skidanje sala sa stomaka:

Doručak:
Doručak je svakog dana isti :šolja muslija prelivenog mlekom (jedite malom kašičicom). ***Dijeta za žene "jabuka" građe

Prva užina:
Suvi bademi,orasi,lešnici pojedite jednu šaku ispod 50 gr.

Ručak:
Ovo vam je glavni obrok tokom dijete,za ručak možete jesti mesa koliko god želite i to ribu,piletinu bez kožice,teletinu,jagnjetinu a od svinjetine samo kremenadlu bez masti.Mesne prerađevine izbegavajte jer je njihov sastav uglavnom nepouzdan.
Možete pojesti jedno parče integralnog ili ražanog hleba.
Meso možete pripremati na bilo koji način (izbegavajte svakodnevno prženje) ako ga pripremate sa povrćem ,kao gulaš itd jedite samo meso.

Druga užina:
Voće: jedna jabuka,kruška,breskva,šaka jagoda, malina itd. zavisno od sezone. Izbegavajte banane.

Večera:
Primer 1- Bistra supa od povrća bez testenine,sardina ili tuna sa oceđenim uljem,parče integralnog hleba (pazite na količinu hleba).

Primer 2- Bistra supa od povrća bez testenine,čaša jogurta,parče integralnog hleba. ***Kako da dijeta stvarno bude uspešna

Primer 3
- Bistra supa od povrća bez testenine,dva tvrdo kuvana jaja,jedan paradajz.
Zbog fizičkih vežbi i monotone ishrane pijte vitaminsko-mineralne tablete.

(MojaDijeta)
comments powered by Disqus