ARHIVA
Objavio: smedia.rs 15.02.2012 | 15:35     Smedia preuzela: 15.02.2012 | 15:35

Plan kojim ćete skinuti suvišne kilograme

0
3081
Plan-kojim-cete-skinuti-suvisne-kilograme
Kako vam se dopada novi Smedia sajt?
 
Odličan je
Ne sviđa mi se
Ne sviđa mi se izgled, ali mi se sviđaju tekstovi
Sviđa mi se kako izgleda, ali ne i tekstovi
Nemam stav
Pre nego što krenete na dijetu, potreban vam je plan kako da najlakše skinete višak kilograma. Jer sama dijeta ponekad nije dovoljna.Masno tkivo kao da se neprimetno nakuplja, sve dok jednog dana više ne možete da zakopčate pantalone, brushalter ili košulju. Umesto da kapitulirate i kupujte odeću većeg konfekcijskog broja, preduzmite sedam koraka koji će otopiti i najupornije naslage sala.

1. Čvrsta odluka da smršate


Odgađanje je najbolji prijatelj svakog masnog tkiva. Imati u vidu, planirati i pričati o tome, nije isto što i čvrsto odlučiti i krenuti s konkretnim planom. Jeste li napokon ozbiljno odlučili?
***Hrana od koje se mršavi

2. Napišite na papir

Napišite šta ćete konkretno preduzeti. Na primer, svako jutro ću ustati pola sata ranije i vežbati ili ići ću peške na posao, neću jesti posle 19 časova, neću pojesti više od jedne kriške hleba (jednog jaja, jedne šnicle...) tokom jednog obroka, neću pojesti više od tri kockice čokolade ili više od jednog kolača ili jedne kugle sladoleda. Sastavite sopstveni plan ishrane ili potražite neki koji smatrate prikladnim. Uglavnom, imajte sve na papiru. Za ovo planiranje i pisanje odvojite dovoljno vremena. Sastavite konkretan raspored.

3. Sastavite muzičku listu

Ako već nemate, nabavite aparat preko koga ćete slušati omiljene pesme, koje će vas podsticati na vežbanje (za početak neka bude 30 minuta dobre brze muzike). Da biste uklonili salo trebate da brzo hodate, trčite, voziti bicikl...Muzika će pomoći.

4. Važno je zašto

Gubitak suvišnih kilograma će pomoći vašoj kičmi, kolenima, jetri, srcu, mozgu i svim drugim organima. Postaćete pokretniji. Lepše ćete izgledati, lakše kupovati odeću i bolje se osećati. Napišite svoje razloge i svakodnevno se podsećajte na njih.
***Smršajte dok ste na poslu!

5. Cilj ne opravdava sredstva

Povraćanje, gladovanje, uzimanje tableta koje ubrzavaju metabolizam, pušenje i drugi krajnje nezdravi načini mršavljenja uvaliće vas u probleme prema kojima je debljina 'mala beba'. Klonite se ovih "genijalnih ideja".

6. Vodite dnevnik


Kupite lepu beležnicu i počnite da vodite dnevnik u koji ćete upisati šta ste svaki dan jeli, koliko i šta vežbali, kako se osećate i zašto vredi nastaviti čak i ako ste neki dan zabušavali.

7. Nađite "sponzora"

Ovo nije neophodno, ali može da pomogne. Izaberite prijatelja ili člana porodice koji će vam pomoći u vašem poduhvatu. To mora biti osoba kojoj je stalo, koja će vas motivisati i povremeno kontrolisati kako vam ide. Ako zakaže, nađite nekog drugog. Glavno je da vi ne odustanete.

Ako ste obavili sve navedeno, još vam jedino preostaje da uspete, piše Magazin.
comments powered by Disqus