ARHIVA
Objavio: smedia.rs 02.04.2012 | 10:00     Smedia preuzela: 02.04.2012 | 15:45

Inđija, nova šoping meka Balkana

0
5454
Indjija-nova-soping-meka-Balkana
Kako vam se dopada novi Smedia sajt?
 
Odličan je
Ne sviđa mi se
Ne sviđa mi se izgled, ali mi se sviđaju tekstovi
Sviđa mi se kako izgleda, ali ne i tekstovi
Nemam stav
U Inđiji će se sredinom aprila otvoriti prvi srpski autlet centar „Fešn park". Pročitajte više o pogodnostima koje će nuditi ovaj autlet centar.Inđijski „Fešn park", prvi srpski autlet centar vredan 25 miliona evra, proteže se na oko 15.000 kvadratnih metara, a biće otvoren sredinom aprila.

U centru će biti 66 lokala elitnih svetskih proizvođača, a svečano otvaranje kapija bajkovitog zdanja nove balkanske šoping meke ujedno će značiti i novih 500 radnih mesta.

Boš gradi fabriku kod Inđije?
"Danijeli" nudi 1.000 radnih mesta
Šta je država sve obećala investitorima

Kako kaže Đura Stanić, direktor „Blekoak developmenta", ne računajući završno „šminkanje" stilski spektakularno urađenog centra, sve je spremno za otvaranje „Fešn parka", u kojem su najpoznatiji svetski brendovi rezervisali mesto mesecima unapred "Reč je zaista o kapitalnoj investiciji, koja je, na moje veliko zadovoljstvo, za nešto više od pola godine prešla put od kamena temeljca do svečanog otvaranja, što se može smatrati pravim podvigom. Posetioci će imati priliku da brendiranu i kvalitetnu robu nabavljaju po izuzetno povoljnim uslovima u jednom centru, što je do sada bilo nezamislivo", kaže Stanić.

Dodaje da „u autletu neće biti mesta za butike i nelicencirane preprodavce, već isključivo za matične proizvođače i ovlašćene distributere".

Krem de la krem

Šoping-manijake u Inđiji očekuje prava poslastica - jedan do drugih, u inđijskoj „ulici brendova" nalaze se svetska imena poput „Adidasa", „Konversa", „Ripleja", „Toma Tejlora", „Mis Siksti", „Gesa", „Najkija", „Tomija Hilfigera", „Huga Bosa", „Levisa"... "Ponuđači su se zaista potrudili da ekskluzivno opreme svoje lokale, svako u svom stilu. Zanimljiv je recimo slučaj „Konversa", koji je svoj prostor pokrio muralima sa autentičnim urbanim motivima", kaže Stanić.

Pohvale od Britanaca

Prema njegovim rečima, da bi funkcionisanje autleta bilo na najvišem mogućem nivou, posao operatera, koji će se brinuti o cirkulaciji i cenama robe u ponudi, poveren je čuvenoj britanskoj firmi „GVA Grimli", koja je proteklih godina stekla sjajnu reputaciju rukovodeći najpoznatijim šoping-centrima ovog tipa u Istočnoj Evropi.

"Generalno, posetioci mogu da očekuju popust u rasponu od 30 do 70 odsto, a prilikom akcija vrhunsku robu moći će da kupe za svega desetinu njene realne cene! Inače, menadžment „GVA Grimlija" zasuo nas je komplimentima, uz konstataciju da je naš autlet jedan od najlepših i najfunkcionalnijih u ovom delu Evrope", ističe Stanić.

On ističe da evropska iskustva pokazuju da su autleti praktično jedini segment trgovine „imun" na krizu, kao i da slični centri beleže rast prometa i broja posetilaca uprkos brojnim turbulencijama na tržištu.

Stanić kaže da su autlet centri primamljivi kupcima u krugu od sat i po vožnje, ali da zbog nedostatka sličnog objekta i atraktivnosti „Fešn parka" među posetiocima autleta očekuje i goste iz Bosne, Rumunije, Hrvatske i drugih okolnih zemalja.

Prevoz iz Novog Sada i Beograda

Za kupce iz Novog Sada i Beograda već su organizovane redovne linije, a prevoz će se vršiti u klimatizovanim i luksuznim autobusima, po pristupačnim cenama, kaže Stanić. "Kada pričamo o razlikama između robnih kuća i autleta, moram istaći da prema istraživanjima, u klasičnim šoping-centrima od 100 posetilaca svega 8 ili 9 nešto i kupi, dok u autletima, na istom uzorku, prema broju izdatih računa, statistički gledano bude „i više" od sto kupaca, s obzirom na to da retko ko ode kući sa samo jednim artiklom u potrošačkoj korpi", kaže naš sagovornik.

"Mislim da je reč o projektu koji je zaista atraktivan celom regionu, uključujući i susedne države, naročito stanovništvo koje živi bliže našoj granici", objašnjava on.

Koncept koji odgovara svima

Govoreći o stilskom i konceptualnom uređenju šoping-parka, Stanić ističe da „rešenje koje je sprovedeno u delo u potpunosti odgovara kako kupcima tako i ponuđačima, imajući u vidu da nijedna od prodavnica nije favorizovana lokacijom".

"Svi lokali su praktično u jednoj ulici i svi su nadohvat ruke kupcima, bez obzira sa koje strane krenuli. Ne postoje lokacije prve, druge ili treće klase", priča on i dodaje da će posetioci imati priliku da se okrepe i odmore u luksuzno opremljenim restoranima i kafićima.

"Deo ovog autleta biće i lokali poznatog novosadskog kafića „Đardino", čuvenog „Salaša 137", kao i „Kosta kafea". Zaista smo se trudili da ugođaj bude potpun, a da naš autlet bude skladna celina".


(Press foto:Guliver/Thinkstock)
comments powered by Disqus