ARHIVA
Objavio: smedia.rs 26.12.2011 | 15:01     Smedia preuzela: 26.12.2011 | 15:01

Kako odabrati ime firme?

0
3479
Kako-odabrati-ime-firme
Kako vam se dopada novi Smedia sajt?
 
Odličan je
Ne sviđa mi se
Ne sviđa mi se izgled, ali mi se sviđaju tekstovi
Sviđa mi se kako izgleda, ali ne i tekstovi
Nemam stav
Pametno odabrano ime firme može da privuče potencijalnu bazu obožavaoca, ali neoriginalno i dosadno može skupo da vas košta.Ukoliko ste i pogrešili sa prvobitnim odabirom, nikad nije kasno za promenu, piše portal .Inc, a prenosi Profitiraj.hr.

Eksperiment: Život bez Fejsbuka




„Xerox“ se nekada zvao „The Halloid Company“, „Nissan“ je bio „Datsun“, a „LG“ je skratio svoje puno ime „Luck and GoldStar Co.“.

Ime mora biti pamtljivo

Najbolja imena kompanija lako se pamte. Čak i ako mislite kako imate savršeno ime, razmislite još malo pre nego što donesete odluku. Najbolja imena pamte se bez provera.

Da li ste u poslu tigar ili zmaj?




Kratko i slatko

Što Nike, Apple, Facebook, Twitter, Dreamworks, Pixar i eBay imaju zajedničko? Uz to što su sve redom uspešne kompanije, njihova imena sastoje se od samo dva sloga.

Funkcionalnost pre svega

Razmislite o specifičnoj nameni usluge vaše firme. Marc Andreessen, osnivač Netscapea 1998. je godine radio na “open source” softver projektu. U početku je bio zadovoljan imenom “Mosaic”, ali program i dalje nije udovoljavao njegovim visokim kriterijumima po pitanju brzine i sigurnosti. Iz tog razloga Andreessen je odlučio da preradi program pa je stvorio “Godzillu”, koja je u potpunosti nadmašila prethodnika. 2002. godine Andreessen je u javnost pustio Mosaic Godzillu – Mozillu i zauvek promenio internet.

Kako da vam veb sajt donese novac?




Izmislite novi jezik

Izmišljanje reči ne bi trebalo da bude zadnja, već prva opcija. Osnivači Googlea i Gizmoda, imena nisu pronašli ni u jednoj knjizi. Kombinujte reči i razmišljajte izvan okvira.

foto:Guliver/Thinkstock
comments powered by Disqus